Pijnklachten

Veel Nederlanders lopen rond met nek- en schouderklachten. Dit komt onder andere door een slechte (werk)houding en het veelvuldig gebruik van computers en mobiele apparaten. De spanning in deze regio is vaak niet alleen oncomfortabel, maar kan er ook voor zorgen dat u andere klachten als hoofdpijn ervaart.

Wij vinden dat niemand lang rond hoeft te lopen met dergelijke klachten. Onze deskundige fysiotherapeuten in het speciale Nek- en Schoudercentrum helpen u graag van uw pijnklachten af aan de hand van een persoonlijk behandelplan.

Wij zijn het centrum in Breda voor de behandeling van al uw nek- en schouderklachten. Wilt u meer informatie of direct een afspraak inplannen? U kunt ons telefonisch bereiken door te bellen naar 076 572 00 57 of door gebruik te maken van onderstaand contactformulier.

• Nekpijn; acute en chronische nekpijn, aanhoudende hoofdpijn. Vaak wordt in het behandeltraject gebruik gemaakt van David- en de Zebris®-meetapparatuur. De Zebris®-apparatuur meet de bewegingsuitslagen van de nek met grote precisie.
  • Schouderpijn; schouderontstekingen, 'frozen shoulder', inpingementproblematiek (pijnklachten veroorzaakt doordat weefsel zoals bot, spier, pees, slijmbeurs en kapsel in de schouder bekneld is geraakt), instabiliteit en alle andere mogelijke schouderpijn. Met behulp van meetapparatuur zoals de Contrex® kunnen onder meer de kracht en de mobiliteit van de schouder getest worden.
Onze kwaliteiten
Nekschouderfysio
Maak gemakkelijk een afspraak Pijnklachten? U bent bij Nek- en Schoudercentrum in de goede handen. Maak hier uw afspraak

Gratis inloopspreekuur!

Loopt u al een tijdje rond met vragen over een pijn of heeft u behoefte aan het advies van een fysiotherapeut? Maar u wilt niet direct kosten maken of u weet niet zeker of u de behandelingen vergoed krijgt van de zorgverzekering?

Maak een gratis afspraak!